Apple TV recenze: Naše i vaše osobní zkušenosti

Pokud patříte mezi majitele jablíčka, nejspíš jste zaregistrovali, že na trh se steamovacími službami vstoupil také Apple. Přestože nabídkou filmů a seriálů se gigantům, jako je Netflix nebo HBO Max, zatím nemůže rovnat, uživatele potěší celou řadou výhod, o kterých si u konkurence můžeme nechat jen zdát. Pokud stále váháte, jestli dát Apple TV+ šanci, definitivní odpověď možná najdete v naší dnešní recenzi.

Apple TV logo

Apple TV

Přestože si této streamovací služby užijí pouze majitelé zařízení Apple, jedná se špičkovou streamovací platformu s vysoce kvalitním obsahem. Nechybí možnost vyzkoušení zdarma, offline sledování a české titulky u všech pořadů. Je však nutné počítat s menším počtem filmů a seriálů, ač se nabídka neustále rozrůstá.

8.5
/10
Apple TV recenze a osobní zkušenost

Apple TV

Cena předplatného:
199 Kč
Možnost vyzkoušet zdarma:
Ne

Základní informace o Apple TV

Cena předplatného
199 Kč
Možnost vyzkoušet zdarma
Ne
Možnost sledovat offline
Ano
Možnost sledovat na více zařízeních najednou
Ano
Rodičovský zámek
Ano
Český dabing a titulky
Ano
Vlastní pořady
Ano
Vlastní aplikace
Ano
Kvalita obrazu
4K HDR
Studentská akce
Ne
Lze koupit jako dárkový poukaz?
Ne
Titulky pro nevidomé
Ano
Možnost úpravy titulků
Ano

Nepatříte-li mezi příznivce Apple, nad pořízením Apple TV+, které je momentálně k dostání za stejnou měsíční cenu jako Netflix, pravděpodobně nepřemýšlíte. To je však trochu škoda – přestože v současné době nelze Apple TV+ spustit na mobilních telefonech či tabletech Android, filmy a seriály můžete bez problémů sledovat na širokém množství podporovaných zařízení. Kromě Apple produktů totiž tato streamovací platforma umožňuje spuštění na chytrých televizích Samsung, Sony a LG či herních konzolích, případně lze po přihlášení do účtu Apple pořady sledovat přímo v prohlížeči.

Když se Apple TV+ před několika lety dostala na český trh, hlavním bodem veškeré kritiky byl především minimální počet pořadů, které může divákům nabídnout. Nutno říci, že v tomto směru se Apple rozhodně polepšil. Dnes již na uživatele čeká pestrá nabídka filmů, seriálů či dokumentů, které navíc potěší opravdu vysokou kvalitou. Přestože jsou čísla stále o poznání níže než u konkurenčního Netflixu, kvalitativně je Apple TV+ zkrátka o krok dál. Nechybí ani kvalitní titulky a u většiny pořadů také český dabing.

Tím však výhody Apple TV+ nekončí. Hlavním lákadlem pro uživatele produktů Apple je především tříměsíční předplatné zdarma při zakoupení zařízení Apple. Zkušební lhůta zdarma na vás však čeká i v případě, že si nový kousek z dílny Apple v dohledné době pořizovat nehodláte – všem novým uživatelům Apple TV+ nabízí týden na bezplatné vyzkoušení. A pokud se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, že vám platforma vyhovuje, o předplatné se můžete podělit s až pěti členy rodiny.

Cena předplatného a balíčky

Základní měsíční předplatné stojí 199 Kč, využít však můžete nabídky tří měsíčního předplatného zdarma do tří měsíců po zakoupení zařízení Apple. Využít můžete také cenově zvýhodněné nabídky Apple, která v rámci jednoho předplatného v ceně 399 Kč/měsíc zahrnuje přístup do tří služeb Apple (Apple TV+, Apple Podcast, Apple Music…). Navrch k předplatnému Apple One získáte zkušební měsíc zdarma. Studenti mohou po doložení statusu studenta využívat službu Apple TV+ kompletně zdarma.

Jak funguje předplatné Apple TV+

Pokud chcete vyzkoušet službu Apple TV+, je nezbytné vytvoření účtu Apple. Po zadání Apple ID a hesla můžete zvolit možnost sedmidenní zkušební lhůty. V případě, že předplatné minimálně 24 hodin před ukončením této lhůty nezrušíte, vám bude automaticky účtováno 199 Kč za další měsíc. Předplatné můžete kdykoliv zrušit v rámci svého účtu Apple, vždy však minimálně 24 hodin před skončením zaplaceného měsíce.

Co vše lze sledovat na Apple TV+

Přestože řadu let platila Apple TV+ za platformu s minimálním množstvím obsahu, v posledních letech se nabídka pořadů značně rozrůstá. Tzv. Apple Originals byly vytvořeny exkluzivně pro tuto platformu, a nenajdete je tak na konkurenčních streamovacích službách.

Oblíbené filmy na Apple TV+:

• V rytmu srdce,
  • Palmer,
  • Cha Cha Real Smooth,
  • Bankéř,
  • Finch,
  • Na pivo do první linie,
  • Labutí píseň,
  • Mosty,
  • Osvobození,
  • Spirited.

Oblíbené seriály na Apple TV+:

• Ted Lasso,
  • Odloučení,
  • Pachinko,
  • The Morning Show,
  • Zlé sestry,
  • Volavka,
  • Šantaram,
  • See,
  • Home Before Dark,
  • For All Mankind.

Oblíbené pořady na streamovací službě Apple TV+

Oblíbené dokumenty na Apple TV+:

• The Elephant Queen,
  • Příběh Beastie Boys,
  • Billie Eilish: The World’s a Little Blury,
  • Selena Gomez: My Mind & Me,
  • Prehistorická planeta,
  • Domy snů,
  • Maličký svět,
  • Louis Armstrong: Black & Blue,
  • Tátové,
  • 11. září: Prezidentův válečný kabinet.

Za zmínku také možnost zakoupení/zapůjčení filmových hitů, které se neřadí mezi Apple Originals. Tyto filmy nejsou zahrnuty v předplatném a je nutné si je zapůjčit či zakoupit za poplatek v sekci Obchod. Mezi těmito filmy najdeme například Jurský svět, Bullet Train, Top Gun: Maverick, Harry Potter a Black Adam, ale také české filmy Střídavka, Vyšehrad: Fylm nebo Hádkovi.

Na jaké televizi mohu sledovat Apple TV+

Apple TV+ lze sledovat na následujících chytrých televizích:

• Amazon Fire TV,
  • Google TV (Chromecast),
  • TLC,
  • Philips,
  • HiSense,
  • Panasonic,
  • NVIDIA SHIELD TV,
  • LG,
  • Samsung,
  • Sony,
  • Vizio.

Lze sledovat Apple TV+ v zahraničí

Vzhledem k tomu, že filmy Apple Originals jsou v kompletním vlastnictví společnosti Apple, by měla standardní nabídka filmů být dostupná i v zahraničí. Podmínkou může být dostupnost Apple TV+ v dané destinaci. Omezeny mohou být naopak filmy z dílny jiných studií, které si lze zakoupit/pronajmout v sekci Obchod – práva k zahraniční distribuci se mohou stát od státu lišit, a nabídka tak může být v každé zemi mírně odlišná.

Alternativy

Alternativy Apple TV+

Ve stejné cenové kategorii jako Apple TV+ najdeme Netflix, který se může pochlubit opravdu bohatou filmotékou, či stále oblíbenější HBO Max. Pokud hledáte spíše levnější alternativu, sáhnout můžete po předplatném Amazon Prime, za který momentálně zaplatíte 79 Kč měsíčně a který podobně jako Apple TV+ potěší zkušební lhůtou zdarma.

V případě, že vám na Apple TV+ chybí nabídka původní české tvorby (tuzemské filmy lze momentálně shlédnout pouze v rámci sekce Obchod za malý poplatek), vyzkoušet můžete také Voyo.cz televize Nova, či primáckou streamovací službu iPrima.cz.

SlužbaHodnoceníKvalitaOffline sledováníČeštinaZkušební verzeMěsíční cena
Netflix
9.9
/10
HD až Full HD (v závislosti na typu předplatného)
Ano
Ano
Ano
Od 199 Kč
Voyo
9.7
/10
4K UHD
Ne
Ano
Ano
Od 159 Kč
Amazon Prime
8.9
/10
4k Ultra HD
Ano
Ano
Ano
Od 79 Kč
O2 TV
8.5
/10
4k
Ne
Ano
Ne
Od 399 Kč
Netflix logo

Netflix

Americká streamovací služba Netflix se drží už řádku let na prvních příčkách popularity. S rostoucí konkurencí dalších zahraničních, ale také tuzemských platforem mnoho diváků zvažuje, zda zvolit právě Netflix, či se raději poohlédnout po alternativě. S rozhodováním vám snad pomůže dnešní velká recenze, ve které najdete odpovědi na všechny své otázky.

Hodnocení

9.9
/10
Obrovská nabídka filmů a seriálu
Exkluzivní pořady (originály Netflix)
Možnost sledovat offline
Funkční aplikace
Vysoká kompatibilita se zařízeními
Voyo logo

Voyo

Přestože v čele populárních streamovacích platforem se drží především zahraniční služby, jako je Netflix či HBO Max, oblíbená česká televize Nova nezůstala pozadu a přinesla na český trh kanál Voyo. Ten se po více než deseti letech fungování může pochlubit širokou nabídkou programů a titulů, původními pořady z vlastní produkce a nízkou cenou předplatného. Pokud zvažujete, zda si předplatné Voyo.cz pořídit, v následujících řádcích najdete naše hodnocení, zkušenosti a také odpovědi na nejčastější otázky.

Hodnocení

9.7
/10
Obrovské množství českých i zahraničních filmů a pořadů
Výborný dabing/titulky
Původní seriály a filmy televize Nova
Nové díly lze shlédnout 7 dní před premiérou v TV
2 zařízení v rámci jednoho předplatného
Bez reklam
Nízká cena
Zkušební sedmidenní lhůta
Amazon prime video logo

Amazon Prime

Pokud je vaším hlavním kritériem při výběru streamovací služby cena, možná už vám padla do oka platforma Amazon Prime. Ta se může pochlubit nejen bezkonkurenčně nízkými měsíčními poplatky, ale také řadou exkluzivních pořadů. I přes řadu výhod má však své mouchy, které mohou divácký zážitek značně znepříjemnit. V případě, že jste stále na vážkách, zda dát streamovací službě od amerického Amazonu šanci, vám s rozhodováním pomůže naše obsáhlá recenze.

Hodnocení

8.9
/10
Exkluzivní pořady
Nízká cena
Bezplatná zkušební lhůta
Vysoká kompatibilita se zařízeními

O2 TV

Dáváte před streamovacími službami přednost internetových televizím? V tom případě možná zvažujete předplacení O2TV, jedné z předních internetových televizních služeb v České republice. A není divu – díky široké škále kanálů, od zpravodajství přes sport až po filmy a seriály, nabízí O2 TV obsah pro skutečně každého diváka. V dnešní recenzi se podíváme na to, co tato služba nabízí, jaké jsou její klíčové vlastnosti a výhody, ale i možná omezení.

Hodnocení

8.5
/10
Velký výběr tarifů a programů
Videotéka
Možnost sledování až na 3 zařízeních
Možnost sledování více sportovních přenosů současně
Jednoduché objednání

Finální shrnutí recenze

Apple TV+ má měsíční cenu srovnatelnou s Netflixem, ale je omezeno na vybraná zařízení, mimo Androidy. Streamování je možné na Apple produktech, chytrých televizích Samsung, Sony, LG, herních konzolích a prohlížeči. Při vstupu na český trh měl Apple TV+ omezený počet pořadů, ale nyní nabízí širokou škálu kvalitních filmů, seriálů a dokumentů. Kvalitou předčí Netflix, i když nabídka je menší. Apple TV+ nabízí tříměsíční zdarma předplatné při nákupu Apple zařízení. Noví uživatelé mohou vyzkoušet službu zdarma po dobu jednoho týdne. Předplatné je možné sdílet s pěti členy rodiny.

Výhody

Vysoká kvalita pořadů
Při zakoupení produktů Apple až 3 měsíce zdarma