Amazon Prime recenze: Naše i vaše osobní zkušenosti

Pokud je vaším hlavním kritériem při výběru streamovací služby cena, možná už vám padla do oka platforma Amazon Prime. Ta se může pochlubit nejen bezkonkurenčně nízkými měsíčními poplatky, ale také řadou exkluzivních pořadů. I přes řadu výhod má však své mouchy, které mohou divácký zážitek značně znepříjemnit. V případě, že jste stále na vážkách, zda dát streamovací službě od amerického Amazonu šanci, vám s rozhodováním pomůže naše obsáhlá recenze.

Amazon prime video logo

Amazon Prime

Přestože nepatří mezi nejznámější streamovací služby u nás, Amazon Prime potěší bohatou filmotékou, offline sledováním i živým sportovním vysíláním. Velkým plusem je rovněž bezkonkurenční cena, která patří mezi nejnižší na trhu. Jako jedna z mála navíc platforma Amazonu nabídne zkušební lhůtu zdarma.

8.9
/10

Amazon Prime

Cena předplatného:
79 Kč
Možnost vyzkoušet zdarma:
Ano, na 7 dní zdarma

Základní informace o Amazon Prime

Cena předplatného
79 Kč
Možnost vyzkoušet zdarma
Ano na 7 dní zdarma
Možnost sledovat offline
Ano
Možnost sledovat na více zařízeních najednou
Ano
Rodičovský zámek
Ano
Český dabing a titulky
Ano
Vlastní pořady
Ano
Vlastní aplikace
Ano
Kvalita obrazu
4k Ultra HD
Studentská akce
Ne
Lze koupit jako dárkový poukaz?
Ano
Titulky pro nevidomé
Ano
Možnost úpravy titulků
Ano

Když přijde na výběr streamovací službu, většinu z nás zajímají dvě hlavní kritéria – měsíční cena a nabídka filmů, seriálů a dalších pořadů. V obou směrech splňuje HBO Max veškerá očekávání. Za předplatné na měsíční bázi zaplatíme momentálně 199 Kč, tedy částku srovnatelnou s předplatným Netflixu. Pokud jste si jistí, že budete službu využívat po celý rok, vyplatí se spíše roční předplatné za 1 590 Kč, které vychází na přibližně 132 Kč měsíčně.

Hlavním lákadlem HBO Max jsou především exkluzivní filmy od společnosti Warner Bros, jako například Matrix, Harry Potter či filmy z DC univerza, které jsou vždy dostupné 45 dní od premiéry v kinech. Kromě toho nechybí jak tzv. Max Originals (původní filmy produkované pro HBO Max), tak celá řada pořadů a filmů, na které má HBO Max zakoupená práva. Tituly jsou zároveň k dispozici v českém dabingu, případně s kvalitními českými titulky.

Další velká výhoda, která chybí například u českého Voyo, je možnost stažení filmů do zařízení a jejich následné přehrávání offline bez přístupu k internetu. Avšak pozor – na rozdíl od Netflixu jsou na HBO Max stažené filmy staženy jen na třicet dní. Pokud si je chcete znovu přehrát offline po uplynutí této lhůty, je třeba je opět stáhnout do zařízení.

Bohužel i HBO Max má nějaké ty mouchy. Zklamat vás musíme v případě, že jste si chtěli HBO Max před koupí předplatného nejprve bezplatně vyzkoušet – zkušební lhůta zdarma, na jakou jsme zvyklí například u českých streamovacích služeb iPrima a Voyo, zkrátka chybí. Na druhou stranu lze začít měsíčním předplatným, které lze kdykoliv nezávazně zrušit, a v případě spokojenosti s obsahem a kvalitou služeb jednoduše přejít na cenově výhodnější roční předplatné.

Cena předplatného a balíčky

Na rozdíl od Netflixu a dalších streamovacích služeb nabízí Amazon Prime pouze jeden typ předplatného. Za základní a také jediný balíček, který je v současné době k dispozici, zaplatíme 79 Kč měsíčně, což je v současné době prakticky nejnižší cena na trhu.

Jak funguje předplatné Amazon Prime

Po registraci a následném přihlášením do služby můžeme nejprve vyzkoušet týdenní zkušební dobu zdarma – k jejímu spuštění je však nezbytné vyplnit údaje platné platební karty. Pokud ke konci zkušebního období usoudíte, že nechcete v předplatném pokračovat, stačí ho ukončit v sekci nastavení. To platí i v případě, že se rozhodnete členství ukončit v průběhu předplatného – mějte však na paměti, že ukončení platí až od následujícího měsíce. To mimo jiné znamená, že až do konce zkušebního, případně již zaplaceného období můžete službu Amazon Prime používat, jak jste byli zvyklí.

Co vše lze sledovat na Amazon Prime

Amazon Prime na vás čeká velké množství filmů, seriálů i dalších pořadů. Řada z nich je součástí exkluzivního obsahu, který není k dispozici na žádné jiné streamovací platformě. Bohužel však některé původní filmy a seriály nelze shlédnout v rámci běžného předplatného a je nutné zaplatit malý poplatek za jejich koupi či dočasné zapůjčení.

Oblíbené filmy na Amazon Prime:

• Válka zítřka,
  • Můj policista,
  • Samaritán,
  • Bez výčitek,
  • Pán prstenů,
  • Hobit,
  • Hotel Transylvánie,
  • Gentlemani,
  • Padesát odstínů šedi,
  • Grinch.

Oblíbené filmy na streamovací službě Amazon Prime

Oblíbené seriály na Amazon Prime:

• Kancl,
  • Pán prstenů: Prsteny moci,
  • Banda (The Boys),
  • Na seznamu smrti,
  • Léto, kdy jsem zkrásněla,
  • Carnival Row,
  • Upíří deníky,
  • Potvora (Fleabag),
  • Good Omens,
  • Dva a půl chlapa.

Streamovací služba Amazon Prime Video oblíbené TV pořady

SlužbaHodnoceníKvalitaOffline sledováníČeštinaZkušební verzeMěsíční cena
Netflix
9.9
/10
HD až Full HD (v závislosti na typu předplatného)
Ano
Ano
Ano
Od 199 Kč
Voyo
9.7
/10
4K UHD
Ne
Ano
Ano
Od 159 Kč
Apple TV
8.5
/10
4K HDR
Ano
Ano
Ne
Od 199 Kč
O2 TV
8.5
/10
4k
Ne
Ano
Ne
Od 399 Kč
Netflix logo

Netflix

Americká streamovací služba Netflix se drží už řádku let na prvních příčkách popularity. S rostoucí konkurencí dalších zahraničních, ale také tuzemských platforem mnoho diváků zvažuje, zda zvolit právě Netflix, či se raději poohlédnout po alternativě. S rozhodováním vám snad pomůže dnešní velká recenze, ve které najdete odpovědi na všechny své otázky.

Hodnocení

9.9
/10
Obrovská nabídka filmů a seriálu
Exkluzivní pořady (originály Netflix)
Možnost sledovat offline
Funkční aplikace
Vysoká kompatibilita se zařízeními
Voyo logo

Voyo

Přestože v čele populárních streamovacích platforem se drží především zahraniční služby, jako je Netflix či HBO Max, oblíbená česká televize Nova nezůstala pozadu a přinesla na český trh kanál Voyo. Ten se po více než deseti letech fungování může pochlubit širokou nabídkou programů a titulů, původními pořady z vlastní produkce a nízkou cenou předplatného. Pokud zvažujete, zda si předplatné Voyo.cz pořídit, v následujících řádcích najdete naše hodnocení, zkušenosti a také odpovědi na nejčastější otázky.

Hodnocení

9.7
/10
Obrovské množství českých i zahraničních filmů a pořadů
Výborný dabing/titulky
Původní seriály a filmy televize Nova
Nové díly lze shlédnout 7 dní před premiérou v TV
2 zařízení v rámci jednoho předplatného
Bez reklam
Nízká cena
Zkušební sedmidenní lhůta
Apple TV logo

Apple TV

Pokud patříte mezi majitele jablíčka, nejspíš jste zaregistrovali, že na trh se steamovacími službami vstoupil také Apple. Přestože nabídkou filmů a seriálů se gigantům, jako je Netflix nebo HBO Max, zatím nemůže rovnat, uživatele potěší celou řadou výhod, o kterých si u konkurence můžeme nechat jen zdát. Pokud stále váháte, jestli dát Apple TV+ šanci, definitivní odpověď možná najdete v naší dnešní recenzi.

Hodnocení

8.5
/10